E N A - Κ Λ Ι Κ - Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Α ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΓΚΗ...

Κυριακή 18 Απριλίου 2010

Τα λιβάδια της αφθονίας

Κάθομαι και σκέφτομαι όλο το μεσημέρι.

Βάζω και λιγάκι Odetta να με στείλει πιο βαθειά στο κυριακάτικο «τριπάκι» μου με ένα – υπό τις περιστάσεις – εντελώς προβοκατόρικο τραγούδι: Pastures Of Plenty (τα λιβάδια της αφθονίας). Βάλτε να παίζει και συνεχίστε να διαβάζετε τα όσα χαζά λέω…
(Πάτα start ρε φίλε!... άντε...)



Τι τρέχει τελικά; Είναι τα πράγματα τόσο τρομερά ή είμαστε σε κάποιο παραλογισμό. Κι εγώ σαν άτομο, που στέκομαι στο φινάλε-φινάλε: με τη συντήρηση που ξόρκιζα μια ζωή ή εξακολουθώ να είμαι εκεί που ξεψυχάει η ανάσα των στρατοκόπων της κωλοζωής; Γράφω στο blogάκι μου κατεβατά υπέρ των επιλογών Παπανδρέου και αναρωτιέμαι μπας και υπερβάλω! Ούτε με το μακαρίτη των Αντρέα δεν ήμουν τόσο «κολλημένος»… Κουτρουβαλιάζομαι μέσα μου και όλο ερωτήσεις είμαι. Ξέρω ότι ο Παπανδρέου πρέπει να πάρει αποφάσεις και μάλιστα σε "απειροστό διάστημα χρόνου": σε χρόνο DT, όπως λένε. Βλέπεις πως «τα μαντάτα» και «οι εντολές» δεν στέλνονται πια με ισπανικές καραβέλες, με βρετανικές ατμομηχανές, ούτε καν με αμερικάνικα υπερηχητικά αεροπλάνα. Απλά ένα «click» χρειάζεται ρε μεγάλε. Και σε σκίζει στα δυό η Moody’s! Ωραία τα κάναμε μούσκεμα (!) …δηλαδή κάποιοι μας βάλανε μέσα στη σκάφη με τα βρωμόπανα τους…Θες να πεις ο Σημίτης; …πες το! Σίγουρα όμως θα ονοματίσω τον Κωνσταντίνο Καραμανλή Junior (ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟ). Γι’ αυτόν υπάρχουν τα ντοκουμέντα. Το μπατίρισε το μαγαζί, ωραία… Αλλά γιατί ρε Μπαρόζο οφείλουμε να το σενιάρουμε μέσα σε 2 χρόνια, ας πούμε; Τελικά αν βάλω κάτω όλα τα ερωτήματα θα σας μπαφιάσω, οπότε φτάνω σε αυτό που με σκάει. Ρε Γιωργάκη τώρα σε σέρνει από τη μύτη η Παγκοσμιοποίηση και η ρουφιάνα η Ε.Ε. με τα Μάαστριχ και τις Λισαβώνες. Εντάξει μεγάλε, θα το πιούμε το φαρμάκι, δηλαδή για να ακριβολογώ εγώ σα Στέφανος λέω «άντε μια φορά κι εσύ πειθάρχησε σα γερμανάκι: μια και κάτω το κώνειο»!... Μετά τι θα γίνει; Θα αλλάξουμε την Ευρώπη ή θα έχουμε μια Σοσιαλιστική Διεθνή μαϊμού; Θα ανεχθούμε ξανά να νοσήσει ΨΕΥΤΙΚΑ η οικονομία από τις ντόπες των κερδοσκόπων; ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ - ΚΑΙ οι πεδιάδες των ΗΠΑ συνεχίζουν να παράγουν άφθονο καλαμπόκι - ΚΑΙ τα ορυχεία της Κίνας σιδηρομετάλλευμα - ΚΑΙ οι αγελάδες της Ολλανδίας παραμένουν παχιές - ΚΑΙ τα καθίκια της ελληνικής αριστοκρατίας αγοράζουν manors και pavilions και mansion houses στη Λόνδρα! Χρειάζομαστε μια ντόμπρα απάντηση.

1 σχόλιο:

  1. Πραγματικά, αυτό το σε 2 χρόνια (3 μάλλον) κι εγώ δεν το καταλαβαίνω.
    Βέβαια, με το παρελθόν μας και με τη φήμη την ωραία, έχει μια λογική.
    (εσύ είσαι στην πρώτη φωτό; Σαν να σε ξέρω :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή