E N A - Κ Λ Ι Κ - Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Α ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΓΚΗ...

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009

Ο ξεχασμένος μαχητής

Διάβασα στο "δεξιόστροφο" blog του exastal ότι δια του εκπροσώπου της (!), η Νέα Δημοκρατία ζητάει σύγκλιση του "Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής", αλλά και της Επιτροπή Άμυνας και Εξωτερικών της Βουλής!

Σκοπός φέρεται να είναι η συζήτηση ζητημάτων της εξωτερικής πολιτικής, όπως οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, το θέμα της ονομασίας της Π.Γ.Δ.Μ. , η ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας, το Κυπριακό, κλπ, πριν τη διεξαγωγή του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου του Δεκεμβρίου.

Δεν έχω διάθεση να ασχοληθώ με το σοβαρό μέρος της υπόθεσης! Το κείμενο που ακολουθεί (περίπου το ίδιο με εκείνο που ανάρτησα στο exastal.blogspot.com) έχει να κάνει μόνο με τον κ. εκπρόσωπο, που αποτελεί - όπως και να το κάνουμε - την μεγάλη μου αδυναμία...

Αλήθεια, ποιος είναι και τι εκπροσωπεί τελικά ο ΚΟΥ-ΜΟΥ-ΤΣΑΚ, που ζητάει τη σύγκλιση των παραπάνω οργάνων; Έχω την εντύπωση ότι ενώ η ΝΔ συνθηκολογούσε στις 4 Οκτωβρίου 2009 και παρέδιδε τα όπλα, κάποιοι δεν ειδοποιήθηκαν ποτέ ότι ο πόλεμος έληξε... Εξακολουθούν να "μάχονται" κρυμμένοι στα χαλάσματα της Ρηγίλλης...

Αχ, μικρέ κιτρινιστή ΚΟΥ-ΜΟΥ-ΤΣΑΚ δεν είσαι έξυπνος σαν τον Πάκη που ενώ έδινε μάχη στο Mega, μόλις πληροφορήθηκε το γεγονός της αποτρόπαιης ήττας έριξε κάτω την τιμημένη ασπίδα της ΝΔ και έγινε λαγός...

Θυμάμαι να ζητάει από τη παρουσιάστρια του Mega να αποδεσμευθεί για λίγο… για να ακολουθήσει η φοβερή ατάκα της φαρμακόγλωσσας της Τρέμη: "Φυσικά, και όποτε θέλετε να επιστρέψετε, εδώ θα είμαστε!"... και ολόκληρο το πάνελ, αλλά και οι θεατές από τα σπίτια τους να σκάνε στα γέλια…

Το μόνο καλό για τον ΚΟΥ-ΜΟΥ-ΤΣΑΚ είναι ότι κανείς δεν του δίνει σημασία. Λίγοι θα πάρουν χαμπάρι το αίτημά του, οπότε και μικρό θα είναι το ξεφτιλίκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου