E N A - Κ Λ Ι Κ - Α Ρ Ι Σ Τ Ε Ρ Α ή ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΑΝ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΑΝΑΓΚΗ...

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Ένας κακός μαθητευόμενος μάγος

Ο κ. Σαμαράς ως γνωστόν είναι πολιτικός.

Τελευταία, ασχολούμενος με τον Χάρυ Πότερ, προσπαθεί να μας πείσει ότι είναι και μάγος, αλλά δεν γίνεται πειστικός. Σε τέτοια ηλικία δεν ξεσηκώνεται η J. K. Rowling, ούτε τα καμώματα των ενοίκων του Χόγκουαρτς)

Όντας λοιπόν πολιτικός και μάλιστα αρχηγός της ΝΔ, οφείλει να γνωρίζει ότι στην Ελληνική δημοκρατία και την πολιτική ζωή του τόπου υπάρχει μια ιεραρχία, στην οποία η θέση του αρχηγού του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στέκεται πολύ ψηλά...

Το ίδιο ψηλά πρέπει να βρίσκεται η καλή συμπεριφορά και η υπευθυνότητα του λόγου του κ. Σαμαρά, υποθέτω. Εκτός και δεν έχει κατανοήσει που βρίσκεται και τι υπηρετεί στο πολιτικό μας σύστημα!

Όταν δηλώνει ότι εγώ δεν είμαι Παπανδρέου, δείχνει αλαζόνας, προσβλητικός και ιταμός προς το πρόσωπο του Πρωθυπουργού, όπως ο Ντράκο Μαλφόυ απέναντι στον ικανότερο Χάρυ Πότερ...

Όταν κομπάζει ότι μπορεί να μηδενίσει το έλλειμμα μέχρι τα τέλη του φετινού Δεκεμβρίου, μας αποκαλύπτεται ως ασόβαρος, μπαρούφας και επικίνδυνος στο να κυβερνήσει κάποτε τη χώρα. Γιατί δεν μπορεί ο μαθητευόμενος Μαλφόϋ να μας το παίξει καθηγητής Σνέηπ…

Όταν παρομοιάζει τον κ. Παπανδρέου ως Χάρυ Πότερ και το ΠΑΣΟΚ ως πράσινη πολυκατοικία, δείχνει παιδισμό, ανωριμότητα, έλλειψη χιούμορ, και επιβεβαιώνει ότι ανήκει στην κοινότητα του Slytherin, υποδυόμενος και πάλι τον ζηλόφθονο και μοχθηρό ανταγωνιστή του Χάρυ, τον Ντράκο Μαλφόϋ!

Όταν όμως απειλεί πως ερχόμενος στην εξουσία θα στήσει Εξεταστική για το Μνημόνιο τότε τα πράγματα μπλέκουν. Ο άνθρωπος, θέλει να καθίσει στο σκαμνί τον κ. Καραμανλή από λάθος ή από σκοπιμότητα;
Ας μας εξηγήσει τότε αν μέσα στο νου και την ψυχή του έχει εισχωρήσει το πνεύνα του κακού: ο λόρδος Βόλτεμορ, δηλαδή...

Κύριε Σαμαρά, το μαγικό ραβδί σας, είτε είναι κοντό, είτε είναι ραγισμένο, είτε έχει υποστεί δολιοφθορά από κακά πνεύματα, είτε πρέπει να ξαναδιαβάσετε όλο τα βιβλία του Χάρυ Πότερ…
από την αρχή!

55 σχόλια:

  1. τελειοοοοοοοοο!!!καλο σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο.

    Αναδημοσίευσα την ανάρτηση σας στην στήλη "Η ανάρτηση της ημέρας" στο blog μου "Πολιτικός σχολιασμός".

    Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα! Τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ OSTRIA...
    Βλέπω ότι σφράγισες το Σ+Κ με βροχές...
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εξαιρετικό κειμενο που στοχεύει σωστα. Ξέχασες να γράψεις για τη μανία του Σαμαρά να ξεπατικώνει τον ΓΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΕ STEFANE ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΟΥΣΤΙΑ ΤΟΥ ΜΑΛΦΟΫ (ΩΧ ΛΑΘΟΣ, ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ). ΤΗΝ ΞΕΣΗΚΩΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ DimitrisP, ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΠΙΑΡΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ TVXS, ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΗΛΕΒΟΑ - Συνέντευξη Σαμαρά: στημένη ερώτηση για Ψωμιάδη από εφημερίδα-"φάντασμα" - ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΒΑΖΩ ΕΔΩ ΤΟ LINK: http://dpoultourtzidis.blogspot.com/2010/09/blog-post_25.html - ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΜΕΙΝΕΙ ΑΝΤΕΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ politikosxoliasmos
    Κανένα πρόβλημα... είναι ευχαρίστηση μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Ανώνυμος 25-9-10-3:10
    Θα αρχίσω να κρατάω σημειώσεις. Η πλάκα είναι να τον δούμε να κάνει "κανό"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Ανώνυμος 25-9-10-3:24
    Πώ-πω παλιοκουβέντα...
    Πιπέρι στο στόμα, θες Ανωνυμούλη μου...
    "ΠΟΥΣΤΙΑ";
    Τι πουστιά μωρέ... μια απλή assist ήταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το κείμενο σου βρίθει από ανακρίβειες αγαπητέ μου…και να μου επιτρέψεις να σου πω και εμπάθεια… μεγάλη εμπάθεια από αυτήν που όλοι οι γνήσιοι αριστεροί διαθέτουν…

    Ο Σαμαράς δεν είναι Παπανδρέου. Αυτό είναι γεγονός.

    1. Δήλωσε ότι σέβεται την υπογραφή της χώρας. Το μνημόνιο που υπέγραψε το ΠΑΣΟΚ με την ψήφο του αλλά και των εξαπτέρυγων του (η πράσινη πολυκατοικία) δεσμεύει τη χώρα. Ο Σαμαράς μιλάει για αποδέσμευση από αυτό και όχι για αθέτηση… να σου θυμίσω ότι το ΠΑΣΟΚ μας έλεγε ότι όταν έρθει στα πράγματα θα ξαναπάρει την Ολυμπιακή, θα καταργήσει τη συμφωνία με τους κινέζους για τον ΟΛΠ, θα επαναδιαπραγματευθεί την σύμβαση για τον αγωγό…
    Βλέπεις λοιπόν μια πολύ ποιοτική διαφορά.
    Ο Σαμαράς πιστεύει ότι η μείωση του ΦΠΑ θα αυξήσει τελικά τα φορολογικά έσοδα, αλλά είπε ότι κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει άμεσα γιατί η αύξηση του ΦΠΑ αποτελεί δέσμευση του μνημονίου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 2. Ουδέποτε είπε ότι θα μειώσει το έλλειμμα μέχρι το τέλος του φετινού Δεκέμβριου. Αυτό αποτελεί συνειδητό ψέμα. Αυτό που είπε είναι ότι αν εφαρμοστεί άμεσα το μείγμα πολιτική που προτείνει μπορεί να μηδενιστεί το έλλειμμα μέχρι το τέλος του 2011. Υποστήριξε ότι τα μέτρα που ήδη έχει πάρει η κυβέρνηση επαρκούν για να αντιμετωπίσουν το διαρθρωτικό έλλειμμα, με εξαίρεση την αύξηση του φόρου στα καύσιμα και τον ΦΠΑ που είναι λανθασμένα, και δεν χρειάζονται νέα μέτρα. ΟΥΔΕΠΟΤΕ υποστήριξε ότι θα καταργήσει αυτά τα μέτρα και θα κάνει παροχές. Αυτό αγαπητέ μου είναι ο ορισμός της ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑΣ, και τέτοια υπευθυνότητα ο κ.Παπανδρέου δεν επέδειξε ΠΟΤΕ. Θυμάσαι τι έλεγε στη ΔΕΘ το 2009; Και μην μου πεις ότι δεν ήξερε ποια ήταν η οικονομική κατάσταση της χώρας γιατί ο πρόεδρος της Κεντρική Τράπεζας τον είχε ενημερώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 3. Ο Σαμαράς υποστήριξε ότι η δημοσιονομική προσαρμογή από τα μέτρα αρκεί και πρότεινε μια στοχευμενη πολιτική για μείωση του κυκλικού ελλείμματος. Η κυβέρνηση αδιαφορεί για την ύφεση. Θα έπρεπε ακόμα και εσύ παρότι φοράς πράσινα γυαλιά να το βλέπεις αυτό. Έμφαση σε τομείς που έχουμε πλεονέκτημα μας είπε ο Σαμαράς, η κυβέρνηση κατάργησε το υπουργείο ναυτιλίας… τελικά το επανέφερε… αυτό για να καταλάβεις ποιοι είναι τελικά οι μαθητευόμενοι μάγοι…
    Τα μέτρα που προτείνει ο Σαμαράς είναι ρεαλιστικά και αυτονόητα. Χαμηλού δημοσιονομικού κόστους, δεν είναι μαγικές συνταγές, αν εσύ δεν το αντιλαμβάνεσαι δεν σημαίνει ότι δε σημαίνει ότι έχει μαγικό ραβδάκι. Επί της ουσίας των προτάσεων βέβαια δεν κάνεις το κόπο να πεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κλείνοντας θα ήθελα να πω και μια κουβέντα περί πολιτικού πολιτισμού… δεν είναι δυνατόν εσείς που εισαγάγατε στο πολιτικό σκηνικό την έννοια του σκληρού ροκ να μιλάτε για πολιτικό πολιτισμό…
    Ο Σαμαράς όταν εξελέγη πρόεδρος της ΝΔ επισκέφτηκε τον Παπανδρέου και πρόσφερε συναίνεση, πρόσφερε να βάλει πλάτη. Κατά την ψήφιση του προϋπολογισμού παρακίνησε την κυβέρνηση να λάβει διορθωτικά μέτρα και δήλωσε ότι θα τα στηρίξει… το ΠΑΣΟΚ όμως από εκδικητικότητα και αλαζονεία… προσπάθησε να ανακαλύψει σκάνδαλά εκεί που δεν υπάρχουν… σιγά σιγά αποκαλύπτεται το φιάσκο του Βατοπεδίου…προσπαθεί να φορτώσει τη Siemens στη ΝΔ παρότι δύο στελέχη του ομολόγησαν χορηγίες… και επιδιώκει να στήσει μια εξεταστική για την περίοδο 2004-09, λες και πριν το 2004 δεν υπήρχε Ελλάδα… αρνήθηκε μια εξεταστική για την οικονομία από το 1981… αρνήθηκε ότι υπάρχει σκάνδαλο στο χρηματιστήριο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περί υπευθυνότητας;…

    Διαβάζουμε στην καθημερινή το ακόλουθο….

    «Πριν από ενάμιση χρόνο, ο κ. Γιώργος Παπανδρέου, ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δήλωνε ότι «το ξεπούλημα και των τελευταίων ελεύθερων χώρων που έχουν απομείνει στην πόλη μας αποτελεί μια εγκληματική πολιτική, και όχι μια αναπτυξιακή πολιτική», αναφερόμενος στον χώρο όπου εκτεινόταν το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Την εβδομάδα που πέρασε, ωστόσο, υπέγραψε με τον Εμίρη του Κατάρ μνημόνιο... αξιοποίησης του, το οποίο προκαλεί ήδη ποικίλες αντιδράσεις, λόγω των καταγγελιών ότι η περιοχή θα μετατραπεί σε Λας Βέγκας.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν και δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα, θα απαντήσω μόνο και μόνο για να μη νομίζεις ότι (αντι)γράφεις εξυπνάδες.
    «Ο Σαμαράς μιλάει για αποδέσμευση από αυτό (το μνημόνιο) και όχι για αθέτηση του». Παίζετε με τις λέξεις, μήπως και παραπλανήσετε τους ηλιθιοδέστερους των ψηφοφόρων σας και τους ξαναμαζέψετε στις κάλπες. Και παίζοντας με τις λέξεις, τα έχετε παίξει στη κυριολεξία. Ακόμα δεν έχετε ξεκαθαρίσει, όχι μόνο στον Ελληνικό λαό, ούτε καν μέσα στη κεφάλα σας: ΝΑΙ ή ΟΧΙ στο μνημόνιο;;; Οι κωλοτούμπες και τα ήξεις-αφήξεις στη μπάντα. Πως θα αποδεσμευθείς από το μνημόνιο χωρίς να το αθετήσεις;;; Θα επιστρέφεις τα δανεικά δηλώνοντας ότι δεν συμφωνείς με τους τόκους;;; Και;;; Δεν σου (σας) κάνει καμία εντύπωση που ο Αντωνάκης δεν έχει βρει ΠΟΥΘΕΝΑ σε όλο τον κόσμο υποστηριχτές στη πολιτική που ακολουθεί;;; Ονομάτισε έστω και έναν που συμφωνεί με τις μ…κίες του Αντωνάκη! Αλλιώς άσ’το.

    Ο Παπανδρέου είναι ανεύθυνος που υπέγραψε το μνημόνιο, ενώ ο Σα(χλα)μάρας επιδεικνύει υπευθυνότητα που δεν το υπέγραψε, προφανώς επειδή διαφωνεί(;) με αυτό, αλλά ταυτόχρονα «τα μέτρα που ήδη έχει πάρει η κυβέρνηση επαρκούν για να αντιμετωπίσουν το διαρθρωτικό έλλειμμα»! Πάτε καθόλου καλά; Αν τα χάπια δεν σας πιάνουν, πάρτε διπλή δόση και μη μας πρήζετε.
    Ποια υπευθυνότητα διαθέτει ο Σα(χλα)μάρας όταν τον Ιούλιο μας έλεγε ότι η κυβέρνησή της ΝΔ θα μηδενίσει το έλλειμμα το 2013, ενώ τον Σεπτέμβριο στη ΔΕΘ δεσμεύτηκε ότι θα το μηδενίσει το 2011! Να σου πω εγώ; Ποντάρει στην κοντή μνήμη και στη βλακεία των κλακαδόρων του. Του λένε οι επικοινωνιολόγοι του «πέτα και καμιά μπούρδα παραπάνω, σιγά μη τη θυμούνται αργότερα…».
    Μιλάς για υπευθυνότητα του Σα(χλα)μάρα. Για κοίτα εδώ να δεις τι έλεγε ο εκλεκτός σου: http://www.youtube.com/watch?v=av8j_Mol_5c&feature=player_embedded#!
    Συνεχίζεται…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συνέχεια
    Όσον αφορά τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ, δεν μας εξηγείς γιατί ο πολυχρονεμένος Βούδας της Ραφήνας, που ως αντιπολίτευση είχε βγει στα κεραμίδια και ούρλιαζε για το «σκάνδαλο» του Χρηματιστηρίου, όταν έγινε κυβέρνηση δεν έκανε ΚΑΜΙΑ εξεταστική; Γιατί δεν ζήτησε από τη δικαιοσύνη να διερευνήσει την υπόθεση και να καταλογιστούν ποινικές ευθύνες; Να σου πω εγώ; Γιατί πρόκειται για τη μεγαλύτερη ΠΑΠΑΡΑ που σας πέταξε στα μούτρα, ποντάροντας στη ψήφο του θυμού σας. Και το πέτυχε. Σε μια ελεύθερη οικονομία ΔΕΝ μπορείς να χειραγωγήσεις την αγορά που κινείται ανεξέλεγκτα και κατασπαράσσει τους μικροεπενδυτές. Δεν σας το έχουν διδάξει αυτό μέσα στην ΟΝΝΕΔ; Αυτός είναι ο φιλελευθερισμός που ψηφίζεις, δεν ξέρεις τι είναι;
    Ο ακαταλληλότερος και το λοιπό σκυλολόι αποχώρησε 2 φορές από τη Βουλή, όντας κυβέρνηση, όταν ζητήθηκε η σύσταση εξεταστικών επιτροπών. Έκλεισε άρον-άρον τη Βουλή για να μη κινδυνεύσει ο Παυλίδης και η εύθραυστη κοινοβουλευτική σας πλειοψηφία. Ο ΓΑΠ έχει πει «δεν χρωστάω σε κανέναν» και το εννοεί. Δεσμεύτηκε για σύσταση εξεταστικών επιτροπών, αδιαφορώντας αν καταλογιστούν πολιτικές ή ποινικές ευθύνες σε στελέχη του ΠΑΣΟΚ.
    Μου αρέσει που ο Σα(χλα)μάρας κρίνει πως τα μέτρα που πάρθηκαν (και απορρέουν από το μνημόνιο) είναι σωστά, δεσμεύτηκε όμως πως όταν γίνει κυβέρνηση (τώρα να γελάσω;) θα κάνει εξεταστική για το πώς φτάσαμε στο μνημόνιο. Περίμενε Αντωνάκη να δούμε αν τότε υπάρχει ΝΔ, περίμενε να δεις πόσοι θα σου έχουν μείνει και περίμενε να δούμε αν είσαι ακόμη στη θέση σου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέτρο, ο μόνος που παίζει με τις λέξεις είσαι εσύ… και το κάνεις πολύ αδέξια…
    Η αποδέσμευση από το μνημόνιο γίνεται με δύο τρόπους… επιστροφή στις αγορές και επιστροφή των χρημάτων που ήδη έχεις πάρει. Αυτό το είπε ο Σαμαράς.
    Αθέτηση του μνημονίου ουδέποτε υποσχέθηκε κου ουδέποτε είπε, όπως έκανε το ΠΑΣΟΚ στην σύμβαση για τον ΟΛΠ…(βέβαια μετά άλλαξαν οι συνθήκες, είπε ο Πάγκαλος ότι έκανα λάθος και ούτε γάτα ούτε ζημιά…)
    Αν δεν ξέρεις καλά ελληνικά αυτό είναι δικό σου πρόβλημα… ψάξε στο λεξικό να δεις την διαφορά.
    Επειδή δεν ξέρεις οικονομικά, μάθε ή καλύτερα ρώτα τον υπουργό οικονομικών να σου πει πόση είναι η δημοσιονομική προσαρμογή των μέτρων… και ρώτα τον γιατί η δημοσιονομική προσαρμογή είναι περίπου 20% όταν το έλλειμμα είναι 12%... η διαφορά που πάει; Την απάντηση βέβαια μπορεί να σου την δώσει και ο Στιγκλιτς… η διαφορά οφείλεται στην ύφεση με την οποία η κυβέρνηση δεν ασχολείται…
    Τα μέτρα επαρκούν για το διαρθρωτικό έλλειμμα, το οποίο το ΚΕΠΕ το υπολογίζει γύρω στο 6%. Αυτό λέει ο Σαμαράς. δεν χρειάζονται άλλα μέτρα δημοσιονομικής περιστολής. Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις αυτό; Βέβαια κάποια μέτρα είναι υπερβολικά, δεν αντιλαμβάνεσαι ότι με τον φόρο στα καύσιμα εκτοξεύεις το μεταφορικό κόστος και οδηγείς τον πληθωρισμό στα ύψη; Τόσο βαμμένος είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σχετικά με τον Καραμανλή έχεις δίκαιο… δεν έκανε τίποτα και κακώς…

    Θυμάσαι τον κ.Σημήτη που έλεγε λίγο πριν καταρρεύσει ότι το χρηματιστήριο θα πάει στις 6000μονάδες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο έξυπνος παραδέχεται, ο πονηρός δικαιολογείται, ο ηλίθιος επιμένει…

    Το έγραψα στην αρχή «δεν πρόκειται να καταλάβεις τίποτα». Μου αρέσει που εγώ είμαι βαμμένος, ενώ εσύ τα βλέπεις αντικειμενικά.
    Όχι επειδή δεν έχω απαντήσεις, όπως εσύ που δεν απάντησες σε τίποτα, αλλά επειδή βαριέμαι να απαντάω σε κουφούς, θα σταματήσω εδώ. Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και ο δειλός το βάζει στα πόδια αγαπητέ μου Πέτρο…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είστε φρικτά προβλέψιμοι.
    Αυτό κατάλαβες; Ήμουν σίγουρος!
    Έχω δίκιο λοιπόν και απλά με επιβεβαιώνεις.

    Υ.Γ. μείνε και εσύ κολλημένος με την ανωνυμία, αφού δεν έχεις το θάρρος της γνώμης σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πήγαινε να κρυφτείς από τον διάλογο, γιατί δεν έχεις επιχειρήματα… τόσο άνανδρος είσαι… είπες ότι δεν θα απαντήσεις και περίμενες να δεις το σχόλιο μου… σε πείραξε που γράφω ανώνυμα… ενώ εσύ γράφεις επώνυμα… αν σε πειράζει αυτό κυβέρνηση είσαι βγάλε νόμο που να απαγορεύει ανώνυμα σχόλια στο Internet…
    Όποιος αντικειμενικός διαβάσει τον διάλογο αυτό θα καταλάβει ποιος μιλάει με επιχειρήματα και ποιος την κάνει… με ελαφρά πηδηματάκια … επώνυμε Πέτρο…

    ΥΓ. την έκανες γιατί σου θύμισα ότι ο Σημίτης είχε πει ότι το χρηματιστήριο θα πάει στις 6,000 μονάδες;;; κρίμα γιατί είχα πολύ καλύτερα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @12.19

    Δεν απαντάς όμως στο απλό ερώτημα: γιατί ο αρχάγγελος της κάθαρης κ νταβατζιδοφάγος δεν έκανε εξεταστική για το χρηματιστήριο, παρά το θυμόταν ως "πασοκικό σκάνδαλο" κάθε φορά που κάποιος δικός του - κουμπάρος ή άλλος συγγενής- πιάνονταν με τη "γίδα στην πλάτη";Μήπως γιατί ήξερε ότι μες στα λαμόγια οι περισσότεροι ήταν δικοί του;

    ΣΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να κρυφτώ από το διάλογο; Γιατί, μήπως μου κάνεις φάκελο; Μήπως θα μου στείλεις και τα ΜΑΤ; Φιλαράκι μη παριστάνεις τον ξερόλα οικονομολόγο γιατί προκαλείς ακράτητα γέλια. Έχεις καταπιεί αμάσητες τις μπαρούφες του σαχλαμάρα αρχηγού σου και δεν βλέπεις ούτε τα αυτονόητα. Ο ΓΑΠ εφαρμόζει την πλέον νεοφιλελεύθερη πολιτική που θα μπορούσατε εσείς οι δεξιοί νοσταλγοί των Καραμανλήδων και της μοναρχίας να ονειρευτείτε. Τόσα χρόνια αυτά ψηφίζατε για να εφαρμοσθούν: λουκέτα, απολύσεις, χαλαρές εργασιακές σχέσεις, φτώχεια. Μας φέρατε πριν το χείλος της καταστροφής με τις μαλακισμένες επιλογές του ακαταλληλότερου και του λοιπού θίασου και τολμάτε να βγάζετε γλώσσα. Ένας εχέφρων δεξιός (δεν μπορεί, θα υπάρχουν και τέτοιοι) απλά θα το βούλωνε. Δεν θα έβγαινε μερικές ημέρες μετά την κατραπακιά του Οκτώβρη να πουλάει εξυπνάδες περί διεξόδου από την κρίση. Αυτά τα αναμασάτε για να αυτοκοροϊδεύεστε, οι Σαμαρικοί με τους Μητσοτακικούς. Κανένας μας κανένας δεν έχει την πολιτική ανδρεία να πει ξεκάθαρα ότι αποκηρύσσει την διακυβέρνηση Καραμανλή, γιατί θα τον πάρει ο διάολος. Παίζετε το ποντίκι με τη γάτα, πάντα με το φόβο του κωλοτούμπα Καρατζαφέρη που πάει όπου φυσάει ο άνεμος.
    Επαναλαμβάνω, αν ο Σαχλαμαράς είχε δίκιο στα ασυνάρτητα που πετάει, γιατί δεν βρίσκει υποστήριξη από κάπου; Ούτε και το «Λαϊκό κόμμα» στο οποίο ανήκετε δεν ενστερνίζεται τις κοτσάνες του.
    Φαντάσου ότι ο ακαταλληλότερος προεκλογικά είχε υποσχεθεί ότι θα μας βγάλει από την κρίση μέσα σε 2 χρόνια! Έκανε τις εκλογές 2 χρόνια νωρίτερα, ζητώντας να του δώσουμε άλλα 2 χρόνια για να μας βγάλει από την κρίση; Κατάλαβες τίποτα; Αυτά είναι σταυρόλεξα που μόνο εσείς που τους ψηφίζετε μπορείτε να λύσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για το Σημίτη θα σου απαντήσω ότι ή πολύ μικρός είσαι, ή πολύ άσχετος (ή πολύ δεξιός που είναι το ίδιο). Όταν τόλμησε το 1999 ο Σημίτης να ψελίσσει κάτι περί αυτοσυγκράτησης των μικροεπενδυτών, βγήκαν τότε όλοι, η επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, ο Πρόεδρος του Χρηματιστηρίου, οι εισηγμένες εταιρείες, ο Σύλλογος Επενδυτών, ο Σύνδεσμος Βιομηχάνων, το τραπεζικό κατεστημένο αλλά ΠΡΩΤΗ (!!!) και χειρότερη η αντιπολίτευση και ο Γαιδουροσκούφης (μεγαλοφυής επιλογή υπουργού οικονομίας) και μίλησαν για «χειραγώγηση της αγοράς από την πλευρά της κυβέρνησης». Είπαν πως «η αγορά θα αυτορυθμιστεί και πως στα πλαίσια της ελεύθερης οικονομίας είναι απαράδεκτο να γίνονται παρεμβάσεις από τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, γιατί αυτό δημιουργεί αρνητικό κλίμα στους επενδυτές, Έλληνες και ξένους»! Όταν λοιπόν ο Σημίτης δεν μίλαγε άφηνε ανεξέλεγκτη την αγορά και τους μικροεπενδυτές βορά στα στόματα των μεγαλοκαρχαριών. Όταν μίλησε, προσπάθησε να χειραγωγήσει την αγορά και να σταματήσει τις επενδύσεις.
    Όλα αυτά χρήζουν ψυχανάλυσης και επειδή δεν είμαι ψυχίατρος, προτείνω να πάτε σε ειδικούς, να σας πουν από τι πάσχετε και να σας γράψουν και τα χάπια.
    Να τα παίρνετε όμως ε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επώνυμε Πέτρο,
    Μην χάνεις την ψυχραιμία σου και ολισθαίνεις σε κατήφορο που αδυνατώ να σε παρακολουθήσω. Τι έγινε; Εσύ δεν είπες ότι δεν θα απαντήσεις; Θες να μας αποδείξεις τι; Όσο για τους φακέλους και τις λοιπές ακρότητες… άσε καλύτερα…

    Το ποιος κατάπιε αμάσητο το «λεφτά υπάρχουν»… κοίτα στον καθρέπτη καλύτερα και θα καταλάβεις…
    Αν θεωρείς τις οικονομολογικές μου γνώσεις… για γέλια… δεν έχεις παρά να απαντήσεις με επιχειρήματα και να τις ανατρέψεις. Δυστυχώς όμως για σένα αυτά που λέω ισχύουν.

    Ο Σημίτης μας είπε ότι το χρηματιστήριο θα πάει στις 6.000 μονάδες, όλα τα άλλα που λες είναι ιστορίες για αγρίους. Η μεγαλύτερη αναδιανομή πλούτου που έγινε ποτέ στην χώρα ήταν αυτή. Αν δεν θυμάσαι καλά (ίσως είσαι από αυτούς που κέρδισαν, οπότε πάω πάσο) δικό σου πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επώνυμε Πέτρο,
    Ψάχνοντας στο youtube να βρω την δήλωση αυτή του Σημίτη… έπεσα πάνω σε ένα αριστερό πολιτικό παραλήρημα από έναν γνωστό σύντροφο σου…

    http://www.youtube.com/watch?v=8ahVghkW5WI

    ο λόγος σας ο πολιτικός δεν έχει αλλάξει πολύ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Επιμένεις ε; Ισχύει ότι είπα στο σχόλιο 11:57 π.μ.
    Παραδέχομαι ότι δεν γούσταρα να απαντήσω, απλά δεν ήθελα να σε αφήνω να νομίζεις ότι γράφεις εξυπνάδες με κάτι σχόλια του τύπου «δειλός και το βάζει στα πόδια».
    Δεν είμαι από αυτούς που πίστεψαν το «λεφτά υπάρχουν» για να ψηφίσω. Έπρεπε αναμφίβολα όμως να ξεκουμπιστεί η δεξιά συμμορία με τα λιμάδια της, μπας και μπει φρένο στη κατρακύλα. Καθρεφτάκια και χάντρες για ιθαγενείς μαζεύετε όσοι κουνάτε τις δεξιές σημαιούλες κάτω από τα μπαλκόνια και ψάχνετε για καμιά σύμβαση stage.
    Μπορείς να ψάξεις στο youtube με τη λέξη Σαμαράς για να παρακολουθήσεις δηλώσεις απύθμενης βλακείας. Τολμάς;
    Κλείνω γιατί πάω για δουλειά. Βλέπεις, δουλεύω 7 ημέρες την εβδομάδα για να τα φέρω βόλτα και δεν μπορώ συνέχεια να ασχολούμαι με αργόσχολους.
    Α, και μόλις γυρίσω θα ήθελα τη γνώμη σου για το πώς τα 148 δις. χρέος που δημιουργήθηκαν από καταβολής ελληνικού κράτους, κατάφερε ο κουρασμένος με μηδενικό έργο (αριθμός 0) να το διπλασιάσει σε 5,5 χρόνια.
    Φάγανε το καταπέτασμα είπες; Α, στα διάλα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επώνυμε Πέτρο,
    Δηλαδή δεν έβγαλες φράγκο από το χρηματιστήριο;
    Εγώ τολμάω να ψάξω, εσύ δεν τολμάς όμως.
    Αργόσχολος δεν είμαι εργάζομαι. Αν σε ενοχλεί που δουλεύω πενθήμερο… τα παράπονα σου στον σύντροφο Άκη που δεν κατάφερε να φέρει τον σοσιαλισμό… για όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @2.24

    Συνεχίζεις να μην απαντάς στο απλό ερώτημα: Γιατί η σεμνή κ ταπεινή κυβέρνησή σου δεν έψαξε όπως έπρεπε το "σκάνδαλο" του χρηματιστηρίου;

    Εσύ που δεν είσαι δειλός κ δεν το βάζεις στα πόδια οφείλεις να απαντήσεις.

    ΣΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Επειδή εγώ έχω το θάρρος της γνώμης μου και πιστεύω στην αλήθεια θα σου απαντήσω ευθαρσώς ότι αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος του Καραμανλή. Το οποίο φυσικά και δικαίως πλήρωσε στην συνέχεια, ως προς αυτό δεν χωράει καμία αμφιβολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Επώνυμε Πέτρο, επίσης θα σου έλεγα το εξής…

    Το 1981, όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ παρέλαβε χρέος 32,5% και παρέδωσε 8 χρόνια μετά 61,5%. Η Ελλάδα ήταν τότε μια από τις λιγότερο χρεωμένες χώρες στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρόλα αυτά κατάφερε να διπλασιάσει το χρέος, ως αποτέλεσμα μια σειρά πολιτικών επιλογών της κυβέρνησης.

    Ποιες ήταν αυτές οι πολιτικές;
    Για την ιστορία θα σου αναφέρω τις αλήστου μνήμης προβληματικές επιχειρήσεις που η τότε κυβέρνηση κρατικοποίησε…Πειραϊκή-Πατραϊκή, Προμέτ, Πυρκάλ, Αθηναϊκή, Κεραφίνα, ΑΓΕΤ, Πλαστικά Καβάλας, ΜΕΛ, Λάρκο, Βέλκα κ.λπ.,
    Η καθεμία ροκάνιζε δισεκατομμύρια δρχ. κάθε μήνα για πληρωμές υπαλλήλων χωρίς να εργάζονται. Ενδεχομένως αυτές τις περιπτώσεις να είχε κατά νου ο κ.Πάγκαλος όταν λέει ότι το 1/3 των δημοσίων υπαλλήλων που το ΠΑΣΟΚ διόρισε είναι άχρηστοι. Ξαφνικά όλοι αυτοί έγιναν δημόσιοι υπάλληλοι… σύμφωνα με στοιχεία την περίοδο 1983-1989 διατέθηκαν 980 δισ. δρχ. σε σταθερές τιμές 1990, για να διατηρούνται 27.000 αργόμισθοι.

    Που αλλού πήγαν τα χρήματα;
    Σημαντικό μέρος των δανεικών δόθηκαν την εποχή εκείνη για 200.000 συντάξεις εθνικής αντίστασης σε άτομα που ως επί το πλείστον ήταν αγέννητα την εποχή της κατοχής, όπως αποδείχθηκε, και περιορίστηκαν στο ελάχιστο την επόμενη 10ετία.
    Δόθηκαν αναπηρικές συντάξεις σε υγιέστατα άτομα.

    Έκαναν χιλιάδες προσλήψεις και διπλασίασαν μισθούς και συντάξεις για να διατηρούνται στην εξουσία. Αυτό δεν είναι κατ΄ ανάγκη κακό αρκεί να μην γίνεται με δανεικά, αλλά με πλούτο που παράγει η οικονομία. Το όργιο της σπατάλης ολοκληρώθηκε παραμονές εκλογών του 1989 με το σύνθημα «Τσοβόλα, δώσ’ τα όλα»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Την περίοδο 1990-93 κατά την διακυβέρνηση από τη ΝΔ κατέπεσαν οι εγγυήσεις του κράτους προς ΝΠΔΔ προηγούμενων περιόδων και το χρέος τους προστέθηκε στο χρέος της γενική κυβέρνησης. Πράγμα που σημαίνει ότι το χρέος που παρέδωσε το ΠΑΣΟΚ ήταν με λογιστικό τρόπο μικρότερο από το πραγματικό. Το χρέος αυτό χρεώθηκε στη ΝΔ, αλλά αυτό δημιουργήθηκε από τον ασύστολο δανεισμό ΝΠΔΔ των προηγούμενων ετών. (κάτι αντίστοιχο με το χρέος του ΟΣΕ το οποίο θα υπολογίζεται πλέον στο συνολικό χρέος)

    Το χρέος στην συνέχεια απέκτησε μια δική του δυναμική, η πολιτική της ΝΔ και εν συνεχεία του ΠΑΣΟΚ υποβάθμισαν την σημασία του, προς χάριν άλλων δεικτών όπως ο πληθωρισμός με στόχο την είσοδο στην ΟΝΕ και προτίμησαν μια διαχειριστική πολιτική ανανέωσης του χρέους με έκδοση νέων ομολογιών. Ειδικά μετά το 2001 και τα χαμηλά επιτόκια αυτό ήταν ακόμα πιο εύκολο. Με αποτέλεσμα κάθε νέος κύκλος δανεισμού να δημιουργεί συνολικά περισσότερο χρέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @Επώνυμε Πέτρο,

    Το χρέος διεθνώς μετράται σε σχέση με το ΑΕΠ, αλλά ας το δούμε σε απόλυτα μεγέθη, διότι ως ποσοστό δεν παρουσίασε μεγάλη διακύμανση λόγω της ανόδου του ΑΕΠ.

    Σε εκ€
    Έτος Χρέος
    1993 68.761,81
    1994 82.444,97
    1995 93.859,09
    1996 106.371,75
    1997 114.570,27
    1998 122.833,00
    1999 130.647,00
    2000 148.446,00
    2001 160.608,00
    2002 171.022,00
    2003 182.392,00
    2004 201.244,00
    2005 215.416,00
    2006 226.218,00
    2007 239.658,00
    2008 262.071,00
    2009 298.524,0
    Πηγή oecd

    Βλέπουμε λοιπόν ότι η διακυβέρνηση της ΝΔ προσέθεσε στο συνολικό δημόσιο χρέος 100δις€, εκ των οποίων 62δις€ για πληρωμή τόκων, 20δις€ για πληρωμή δαπανών ολυμπιακών αγώνων και εξοπλιστικών προγραμμάτων (που είχε αναλάβει η προηγούμενη κυβέρνηση) και 18δις€ για την χρηματοδότηση του ελλείμματος.

    Τώρα από πού προκύπτει ότι ο δανεισμός της περιόδου 2004-09 είναι μεγαλύτερος από την περίοδο 1831-2004, αυτό θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας το πεις για να το μάθουμε και εμείς. Διότι εγώ βλέπω το χρέος από 70δις€ το 1993 να πάει στα 200δις€ το 2004 και να καταλήγει στα 300δις€ το 2009. Πάντως από τα στοιχεία του OECD τα οποία είναι διαθέσιμα και στο Internet (και επομένως μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις αν τα έχω μεταφέρει σωστά ή όχι) κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.

    Επίσης μπορείς να βρεις στοιχεία στο Γενικό λογιστήριο του Κράτους, ή στις εκθέσεις της Κεντρικής Τράπεζας της Ελλάδος και βεβαίως να ψάξεις στο internet και όχι να τρως αμάσητο ότι σου λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το χρέος διεθνώς μετράται σε σχέση με το ΑΕΠ, αλλά ας το δούμε σε απόλυτα μεγέθη, διότι ως ποσοστό δεν παρουσίασε μεγάλη διακύμανση λόγω της ανόδου του ΑΕΠ.

    Σε εκ€
    Έτος Χρέος
    1993 68.761,81 1994 82.444,97 2003 182.392,00 2004 201.244,00
    2009 298.524,00 Πηγή oecd

    Βλέπουμε λοιπόν ότι η διακυβέρνηση της ΝΔ προσέθεσε στο συνολικό δημόσιο χρέος 100δις€, εκ των οποίων 62δις€ για πληρωμή τόκων, 20δις€ για πληρωμή δαπανών ολυμπιακών αγώνων και εξοπλιστικών προγραμμάτων (που είχε αναλάβει η προηγούμενη κυβέρνηση) και 18δις€ για την χρηματοδότηση του ελλείμματος.

    Τώρα από πού προκύπτει ότι ο δανεισμός της περιόδου 2004-09 είναι μεγαλύτερος από την περίοδο 1831-2004, αυτό θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να μας το πεις για να το μάθουμε και εμείς. Διότι εγώ βλέπω το χρέος από 70δις€ το 1993 να πάει στα 200δις€ το 2004 και να καταλήγει στα 300δις€ το 2009. Πάντως από τα στοιχεία του OECD τα οποία είναι διαθέσιμα και στο Internet (και επομένως μπορείς και μόνος σου να διαπιστώσεις αν τα έχω μεταφέρει σωστά ή όχι) κάτι τέτοιο δεν προκύπτει.


    Επίσης μπορείς να βρεις στοιχεία στο Γενικό λογιστήριο του Κράτους, ή στις εκθέσεις της Κεντρικής Τράπεζας της Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μονόλογος Νο.1
    Έπεσε δουλειά εδώ...
    και το κακό είναι πως δεν ξέρω
    τι ώρα σχολάει ο Πέτρος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μονόλογος Νο.2
    Στα πόσα σχόλια καίγεται κάποιος
    ρε παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συνεχίζεις την ειρωνεία με το «επώνυμε Πέτρο». Δεν πειράζει, όσοι σε διαβάζουν έχουν καταλάβει. Πάμε παρακάτω.
    Το ΠΑΣΟΚ λοιπόν μέσα σε 8 χρόνια διπλασίασε το χρέος. ΦΥΣΙΚΑ! Μήπως έκατσες να ρωτήσεις τα βλαμένα της δεξιάς που σου μαθαίνουν παπαγαλία την προπαγάνδα τους για να την αναμασάς στα blogs, επί αυτής της 8ετίας πόσα δημόσια νοσοκομεία κατασκευάστηκαν, πόσα αεροδρόμια, πόσα χιλιάδες χιλιόμετρα εθνικών δρόμων, πόσα σχολεία, πόσα Κέντρα Υγείας (όλα, δεν υπήρχε μέχρι τότε ούτε ένα), πόσες γέφυρες, πόσα λιμάνια, πόσες υποδομές; Μήπως γνωρίζεις πόσες δεκάδες χιλιάδες εργάτες δούλεψαν σ’ αυτές τις κατασκευές και έζησαν τις οικογένειές τους; Μήπως γνωρίζεις πόσο επηρέασαν όλα αυτά το δείκτη ανεργίας;
    Ασφαλώς και δεν σου τα’παν, γιατί δεν βολεύει. Είναι προτιμότερο να σας πιπιλίζουν τα μυαλά με αρλούμπες και μισές αλήθειες, δηλαδή ψέματα.
    Θαρρείς λοιπόν ότι όλα αυτά θα γίνονταν τσάμπα και χωρίς δανεισμό; Μήπως εκεί στη Ρηγίλλης έχετε να μας δώσετε δανεικά κι αγύριστα για να πάψουμε να τα παίρνουμε από τους άλλους;
    Θέλετε να μας πείτε ότι αυτά τα χρήματα φαγώθηκαν και πήγαν σε μίζες. ΝΑΙ, δυστυχώς και αυτό! Μήπως έχεις να μας δώσεις καμιά πειστική απάντηση γιατί το κόμμα σου δεν τους κάθησε στο σκαμνί; Δεν υπήρχαν σκάνδαλα ή οι δικοί σου ήσαν συνένοχοι στο έγκλημα; Διάλεξε!
    Εγώ αγαπητέ μου είμαι ξεκάθαρος! Όποιος έκλεψε να πάει μέσα για πάντα και να μη ξαναδεί το φως του ήλιου. Χέστηκα που ανήκει, τα καθάρματα δεν έχουν ιδεολογία και χρώμα. Όταν συμφωνήσουμε σ’ αυτό, θα βρίσκεσαι σε καλό δρόμο. Όσο υπερασπίζεσαι τους αλήτες του κόμματος σου, κάνοντας τα στραβά μάτια, τους προσφέρεις εξαίσιες υπηρεσίες και αδικείς την πατρίδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Για τις προβληματικές, εκ των υστέρων και εκ του αποτελέσματος, μπορεί να θεωρηθεί ότι έχεις δίκιο. Παραβλέπεις όμως, είτε από άγνοια, είτε από κομματική εμπάθεια, ότι αυτοί οι εργαζόμενοι που όπως λες κάθονταν, τα χρήματα που έπαιρναν τα ξόδευαν για να ζήσουν οι οικογένειές τους και με τις αγορές και τους φόρους τους τα χρήματα αυτά επέστρεφαν στο κράτος. Τα χρήματα αυτά εδώ είναι, στην Ελλάδα. Δεν έχουν ταξιδέψει σε φορολογικούς παραδείσους και σε οφ-σορ εταιρείες. Για το τελευταίο ρώτα τον νόμιμο και ηθικό Βουλγαράκη.
    Αλιεύω από το διαδίκτυο: «Οι τακτικές της Γουόλ Στριτ βοήθησαν την Ελλάδα να αποκρύψει μέρος του δημοσίου χρέους της κατά το παρελθόν, σύμφωνα με δημοσίευμα των “New York Times”. Σύμφωνα με την εφημερίδα, μετά την είσοδο της Ελλάδας στην ευρωζώνη, ο όμιλος Goldman Sachs είχε δανείσει στην ελληνική κυβέρνηση δισεκατομμύρια προκειμένου να ανταποκριθεί η Ελλάδα στις απαιτήσεις της ευρωζώνης, σε μια συμφωνία που είχε προωθηθεί ως “νομισματική συναλλαγή” και όχι ως δάνειο. Στις αρχές του 2002 οι διαχειριστές του ελληνικού χρέους έκλεισαν μια γιγάντια συμφωνία με τους υπεύθυνους της αμερικανικής επενδυτικής τράπεζας «Γκόλντμαν Σακς»…. Παρόμοιες συναλλαγές θεωρούνται φυσιολογικές στη διαχείριση των δημοσίων οικονομικών όλων των κρατών. Οι κυβερνήσεις της Ευρώπης αναζητούν ρευστότητα σε ολόκληρο τον κόσμο εκδίδοντας ομόλογα σε γιεν, δολάρια ή ελβετικά φράγκα, ενώ οι καθημερινές τους συναλλαγές πραγματοποιούνται σε ευρώ. Μετά από χρόνια, τα ομόλογα εξοφλούνται στο νόμισμα που εκδόθηκαν. Αλλά για τους Έλληνες οι Αμερικάνοι τραπεζίτες εξέδωσαν ομόλογα ειδικού τύπου, με φανταστικές συναλλαγματικές ισοτιμίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. …«Αυτό επέτρεψε στην Ελλάδα να αποκτήσει ρευστότητα σε ευρώ πολύ ανώτερη της τρέχουσας αξίας της σε δολάρια ή γιεν. Με αυτόν τον τρόπο η «Γκόλντμαν Σακς» κατόρθωσε να βρει για τους Έλληνες ρευστότητα άνω του 1 δις «αόρατα» δολάρια. Αφού «μεταμορφώθηκαν» σε ομόλογα, αυτά τα δάνεια «εξαφανίστηκαν» από την καταγραφή του ελληνικού δημόσιου χρέους. Οι προδιαγραφές ελέγχου της «γιούροστατ» δεν αναφέρουν ρητά τις συναλλαγές σε τραπεζικά παράγωγα. «Οι κανόνες του Μάαστριχτ μπορούν να παρακαμφθούν νόμιμα χάρη σε τέτοια ομόλογα», λέει ένας Γερμανός διακινητής τραπεζικών παραγώγων. Τα προηγούμενα χρόνια η Ιταλία προσέφυγε κι εκείνη σε άλλη αμερικανική τράπεζα προκειμένου να κρύψει μέρος του χρέους της. Το 2002, το δημόσιο χρέος της Ελλάδας εμφανιζόταν στο 1.2%. Αλλά όταν η «γιούροστατ» επανήλεγξε τα στοιχεία, το Σεπτέμβριο του 2004, αποκαλύφθηκε πως ήταν τουλάχιστο 3.7%....»
    Αν θες πάντως να δεις από πού προέρχεται το έλλειμμα, ρίξε μια ματιά: http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=08/12/2009&id=109816

    Έκανε λοιπόν ο Σημίτης τις αλχημείες του για να μας βάλει στην ΟΝΕ. Σε αντιδιαστολή φυσικά με τον κουρασμένο ηγέτη σου που έλεγε παντού και πάντα την αλήθεια και δεν μαγείρευε τους αριθμούς. Το τεράστιο πρόβλημα που εκτίναξε σε δυσθεώρητα ύψη το χρέος είναι αυτά τα αόρατα 1 δις. δολάρια;;; Θες και να δεχτούμε το 3,7% δημόσιο χρέος. Πόσο το παρέδωσε η δεξιά συμμορία το γνωρίζεις; Ο Αλογοκλέφτης πριν τις εκλογές του 2004 είχε μιλήσει για δημιουργική λογιστική και «τραβεστί» οικονομία. Όταν ανέλαβε υπουργός ΓΙΑΤΙ δεν έκανε τις φοβερές αυτές αποκαλύψεις; Να σου πω εγώ; Πίστευε ότι θα συνεχιζόταν το ίδιο παραμύθι (και συνεχίστηκε) και ας έρθουν οι επόμενοι να βρουν την άκρη. Ο καθένας λοιπόν κουβαλάει ένα χάος για να το παραδίδει στον επόμενο. Εσύ συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μη μιλήσουμε για ρουσφέτια και αργομισθία. Πες μας μόνο πως γίνεται να διπλασιάστηκε σε πραγματικούς αριθμούς το κόστος μισθοδοσίας των δημοσίων υπαλλήλων επί ακαταλληλότερου, χωρίς οι αυξήσεις που δόθηκαν να ξεπεράσουν συνολικά το 6-8%. Έχωναν από παντού, μπας και εξασφαλίσουν την επανεκλογή. Αν ξέρεις μάλιστα μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί τριπλασιάστηκε ο αριθμός των υπαλλήλων της Βουλής, πάλι επί ακαταλληλότερου. Αν δεν ξέρεις, ρώτα τον Σιούφα. Κάτι θα θυμάται.
    Και επανέρχομαι. Το χρέος που παρέδωσε ο Σημίτης ήταν 148 δις. ευρώ. Αυτό το παραδέχεται μέχρι και το κόμμα σου, εσύ όχι. Πες μας τώρα γιατί το παρέδωσαν 295 δις; Μήπως επειδή έγιναν έργα; Εσύ τα είδες; Ο Σημίτης μπορεί να μιλήσει και για ένα Ελ. Βενιζέλος, ένα Μετρό, μια γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, μερικές εκατοντάδες ΚΕΠ. Ο Βούδας της Ραφήνας, ποιο ακριβώς έργο έχει αφήσει για το οποίο μπορεί να υπερηφανεύεται;
    Και για να τελειώνουμε. Στηρίζεις την επιχειρηματολογία σου σε αυτό που λέει ότι ΘΑ κάνει ο Σαχλαμαράς. Κάποτε διαφωνούσατε εσείς με τα «ΘΑ» και τώρα κρέμεστε από τα χείλη όσων σας τάζουν. Τώρα, πρόοδος είναι αυτό; Εσύ ξέρεις.
    Προσωπικά διαφωνώ με το σύνολο σχεδόν των οικονομικών επιλογών του Παπανδρέου. Ξέρεις γιατί; Γιατί οι επιλογές του δεν συνδυάστηκαν με καταλογισμό ευθυνών στους κλέφτες, γιατί στα λαμόγια δεν δημεύθηκαν οι περιουσίες τους και δεν πήγαν φυλακή, γιατί οι φτωχοί έγιναν φτωχότεροι, γιατί επιτρέπει στον κάθε σχιζοφρενή αρχηγίσκο να περιφέρει την ασυναρτησία του (βλ. Αλαβάνο, Καρατζαφέρη, Τσίπρα, Παπαρήγα) βλάπτοντας τον αγώνα που γίνεται και γιατί όσοι διέπραξαν το έγκλημα θέλουν να μας ξανακάτσουν στο σβέρκο για να ξεπατώσουν και να αποτελειώσουν ότι δεν πρόλαβαν.

    Υ.Γ: Στέφανε συγγνώμη για το «μονοπώλιο» και συγγνώμη αν σας κούρασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Πέτρο,

    Ζητώ δημόσια συγνώμη αν θεωρείς ότι προσβλήθηκες από την χρήση του επιθετικού προσδιορισμού «επώνυμε», δεν ήταν η πρόθεση μου αυτή, και όπως διαπιστώνεις δεν επαναλαμβάνεται.

    Εννοείται ότι θα απαντήσω σε αυτά που γράφεις και θα αποφύγω κάθε χαρακτηρισμό απρεπή.

    Τα στοιχεία που σου παρουσίασα και αναλαμβάνω προσωπικά την ευθύνη υπάρχουν στο Internet θα τα βρεις στο site του ΟΟΣΑ (oecd.org) και είναι αποτέλεσμα προσωπικής έρευνας.

    @Στέφανε ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου που ακολουθεί, προσπάθησα να απαντήσω σε όσο πιο πολλά ζητήματα όσο πιο περιεκτικά μπορούσα.

    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Για να είσαι πιο πλήρης στην ανάλυση σου θα πρέπει να αναφερθείς και στα ευρωπαϊκά κονδύλια (πακέτο Ντελόρ), τα οποία κατασπαταλήθηκαν. Χρήματα που έπρεπε να πάνε σε υποδομές. Πέραν του δανεισμού εισέρρευσαν στην χώρα κοινοτικά κονδύλια (Ευτυχώς είχε προλάβει ο Καραμανλής να βάλει την Ελλάδα στην ΕΟΚ)

    Κατά τα άλλα δεν διαφωνούμε! Απλά έχουμε διαφορετική οπτική.

    Έργα έγινα, διότι έργα γίνονται πάντα, εκεί βρίσκεται το χρήμα. Τουλάχιστον σου μένουν όμως τα έργα όπως κάποια ολυμπιακά ακίνητα για κάτι απίστευτα αθλήματα.(Αυτό βέβαια αργότερα).
    Και εξοπλισμοί έγιναν πολύ σημαντικοί, όπως η αγορά του αιώνα (δύο διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών).
    Και διορισμοί έγιναν πάρα πολύ και πολύς κόσμος έφαγε ψωμί και πίνει νερό στο όνομα του Ανδρέα. Το ΠΑΣΟΚ μας λέει ο Πάγκαλος άνοιξε τις πόρτες του δημοσίου στους πολίτες.
    Και πρόωρες συνταξιοδοτήσεις έκανε (πχ ολυμπιακή) για να προσλάβει και άλλους.
    Και συντάξεις μοίρασε στον κόσμο και αναπηρικές και εθνικής αντίστασης.
    Και οι αγρότες επιδοτήθηκαν από το κράτος και αγόρασαν μηχανήματα.
    Και πολλοί δεν έχασαν την δουλειά τους επειδή το κράτος επέλεξε να αγοράσει προβληματικές επιχειρήσεις.

    Το ΠΑΣΟΚ εφάρμοσε μια επεκτατική δημοσιονομική πολιτική, αυτό είναι γεγονός. Το αποτέλεσμα μιας τέτοιας πολιτικής είναι το χρέος. Σε αυτό από ότι κατάλαβα συμφωνείς και εσύ. Αυτό λοιπόν το χρέος κάποια στιγμή ξέφυγε. Αν δεις τις δαπάνες για την καταβολή τόκων θα διαπιστώσεις ότι μετά το 1993 ξεπερνούν σταθερά τα 9,5δις€. Ένα ποσό απίστευτο. Τώρα αν είναι σωστό κάποιοι να ζουν σε βάρος κάποιων άλλων αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Και δεν αναφέρομαι μόνο ανάμεσα σε κοινωνικές ομάδες αλλά και σε γενεές. Έχεις δίκαιο ότι το βιοτικό επίπεδο του λαού την περίοδο αυτή ανέβηκε. Αυτό το είπα και εγώ. Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτό. Με δανεικά όμως δεν μπορείς να κάνεις κοινωνική πολιτική. Αυτό είναι νόμος. Κάποια στιγμή θα έρθει ο λογαριασμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Εν κατακλείδι. Η όλη κουβέντα ξεκίνησε από μια υπερβολή σου, ότι δηλαδή σε 5 χρόνια καταστράφηκε η οικονομία, ενώ πριν ήταν ανθηρή. Ότι σε 5 χρόνια δανειστήκαμε τόσα όσα από συστάσεως του ελληνικού κράτους!! Επέτρεψε μου τέτοιες απόψεις δεν βοηθούν στην αποκάλυψη της αλήθειας. Πιστεύω ότι επαρκώς έχω επιχειρηματολογήσει ότι το πρόβλημα με το δημόσιο χρέος ξεκίνησε την δεκαετία του 80 και στην συνέχεια δεν αντιμετωπίστηκε. Αυτό θα το διαπιστώσεις και στα πρώτα μου ποστ κατ επέκταση θεωρώ μια εξεταστική αποκλειστικά και μόνο για την περίοδο 2004-09 ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς και όχι την ανεύρεση της αλήθειας, που φαντάζομαι συμφωνείς ότι είναι το ζητούμενο.

    ΥΓ 1 το ότι η Κυβέρνηση της ΝΔ δεν οδήγησε υποθέσεις στην δικαιοσύνη για μένα υποδηλώνει άνθρωπο που δεν ήταν διατεθειμένος να έρθει σε ρήξη με καταστάσεις, πρακτικές και πρόσωπα. Δυστυχώς ο Καραμανλής σπατάλησε πολύτιμο πολιτικό χρόνο και δεν έδρασε άμεσα. Βέβαια αυτό το πλήρωσε και δικαίως, σε αυτό είμαι απόλυτα ξεκάθαρος. Αν υπάρχει συνενοχή όπως λες, αυτό δεν το ξέρω. Όσοι το ισχυρίζονται όμως θα πρέπει να τα αποδείξουν.

    ΥΓ2 ανάλυσα πως κατανέμεται το χρέος της περιόδου 2004-09, αλλά θα το επαναλάβω. Από το συνολικό δημόσιο χρέος 100δις€, 62δις€ για πληρωμή τόκων, 20δις€ για πληρωμή δαπανών ολυμπιακών αγώνων και εξοπλιστικών προγραμμάτων (που είχε αναλάβει η προηγούμενη κυβέρνηση) και 18δις€ για την χρηματοδότηση του ελλείμματος.

    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Το ίδιο λάθος το έκανα όλοι. Για να μην με λες μονόπλευρο θα σου πω και για τον Καραμανλή. Μονιμοποίησε τους συμβασιούχους της προηγούμενης περιόδου (φαντάζομαι δεν διαφωνείς ότι οι πλειοψηφία ήταν ΠΑΣΟΚ), μοίρασε και αυτός λεφτά σε παροχές από δανεικά. Έδωσε πχ 500εκ€ στους αγρότες, βέβαια το ΠΑΣΟΚ τον κατηγόρησε ότι έδωσε λίγα. Τι θέλω να πω, η νοοτροπία αυτή της περιόδου 1981-89 έχει διαποτίσει την ελληνική κοινωνία. Κανείς δεν μένει στη θέση του αν δεν μοιράσει ή δεν εκλέγεται αν δεν υποσχεθεί ότι θα μοιράσει χρήμα. Αυτό λοιπόν το οικονομικό μοντέλο καθιερώθηκε την δεκαετία του 80 και δύσκολα ανατρέπεται. Δες για παράδειγμα τις αντιδράσεις για την ολυμπιακή. Το ότι την ξεφορτώθηκε το δημόσιο δεν είναι στα συν του Καραμανλή;

    Πάντως αν θέλεις να είσαι απόλυτα δίκαιος ζήτα μέσω των διαβουλεύσεων που κάνει το ΠΑΣΟΚ να δοθούν τα στοιχεία της απογραφής των δημοσίων υπαλλήλων, για να μάθουμε τελικά με στοιχεία πότε διορίστηκαν. Αλλιώς θα μιλάμε ώρες και δεν θα λέμε τίποτα ουσιαστικό. Τα στοιχεία υπάρχουν. Αν έχεις φωνή στο ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε την.

    Προσωπικά ήμουν σκεπτικός αναφορικά με την σκοπιμότητα των ολυμπιακών αγώνων. Βάλαμε στην πλάτη μας ένα τεράστιο χρέος. Επισήμως είναι γύρω στα 14δις€ (είχαν προϋπολογιστεί λιγότερα). Αυτές οι δαπάνες προφανώς έγιναν με δανεισμό. Τελικά μόλις έσβησαν τα φώτα των σταδίων η επιτυχία ξεχάστηκε. Και πολλά άλλα έργα έγιναν στην χώρα αυτή από πολιτική σκοπιμότητα και ψηφοθηρικούς σκοπούς (πχ ασφαλτοστρώσεις αγροτικών δρόμων) τα οποία έγιναν είτα από το ένα κόμμα είτε από το άλλο και είχαν μηδενική ή ελάχιστη ανταποδοτικότητα σε σχέση με το κόστος της επένδυσης. Ακόμα και η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου στην οποία αναφέρθηκες, σπουδαίο έργο κόστισε υπερβολικά, ελπίζω να μην το αμφισβητείς αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. 2/4

    Το ίδιο λάθος το έκανα όλοι. Για να μην με λες μονόπλευρο θα σου πω και για τον Καραμανλή. Μονιμοποίησε τους συμβασιούχους της προηγούμενης περιόδου (φαντάζομαι δεν διαφωνείς ότι οι πλειοψηφία ήταν ΠΑΣΟΚ), μοίρασε και αυτός λεφτά σε παροχές από δανεικά. Έδωσε πχ 500εκ€ στους αγρότες, βέβαια το ΠΑΣΟΚ τον κατηγόρησε ότι έδωσε λίγα. Τι θέλω να πω, η νοοτροπία αυτή της περιόδου 1981-89 έχει διαποτίσει την ελληνική κοινωνία. Κανείς δεν μένει στη θέση του αν δεν μοιράσει ή δεν εκλέγεται αν δεν υποσχεθεί ότι θα μοιράσει χρήμα. Αυτό λοιπόν το οικονομικό μοντέλο καθιερώθηκε την δεκαετία του 80 και δύσκολα ανατρέπεται. Δες για παράδειγμα τις αντιδράσεις για την ολυμπιακή. Το ότι την ξεφορτώθηκε το δημόσιο δεν είναι στα συν του Καραμανλή;

    Πάντως αν θέλεις να είσαι απόλυτα δίκαιος ζήτα μέσω των διαβουλεύσεων που κάνει το ΠΑΣΟΚ να δοθούν τα στοιχεία της απογραφής των δημοσίων υπαλλήλων, για να μάθουμε τελικά με στοιχεία πότε διορίστηκαν. Αλλιώς θα μιλάμε ώρες και δεν θα λέμε τίποτα ουσιαστικό. Τα στοιχεία υπάρχουν. Αν έχεις φωνή στο ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε την.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. 3/4
    Προσωπικά ήμουν σκεπτικός αναφορικά με την σκοπιμότητα των ολυμπιακών αγώνων. Βάλαμε στην πλάτη μας ένα τεράστιο χρέος. Επισήμως είναι γύρω στα 14δις€ (είχαν προϋπολογιστεί λιγότερα). Αυτές οι δαπάνες προφανώς έγιναν με δανεισμό. Τελικά μόλις έσβησαν τα φώτα των σταδίων η επιτυχία ξεχάστηκε. Και πολλά άλλα έργα έγιναν στην χώρα αυτή από πολιτική σκοπιμότητα και ψηφοθηρικούς σκοπούς (πχ ασφαλτοστρώσεις αγροτικών δρόμων) τα οποία έγιναν είτα από το ένα κόμμα είτε από το άλλο και είχαν μηδενική ή ελάχιστη ανταποδοτικότητα σε σχέση με το κόστος της επένδυσης. Ακόμα και η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου στην οποία αναφέρθηκες, σπουδαίο έργο κόστισε υπερβολικά, ελπίζω να μην το αμφισβητείς αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το κείμενο που ξεκινά «εν κατακλείδι».. είναι ο επίλογος.
    Για την αλληλουχία της σκέψης μου πρέπει να διαβαστεί μετα το 2 και 3 κομμάτι (2/4 και 3/4).

    Ζητώ συγνώμη για το μπέρδεμα

    ΝΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πρώτα απ’ όλα να σε καλημερίσω αγαπητέ ΝΜ
    Επειδή είσαι «αριθμολάγνος» (όχι απαραίτητα κακό) σε καλώ να παραθέσεις με στοιχεία και όχι με αφορισμούς, πόσα ήταν τα χρήματα του πακέτου Ντελόρ που κατασπαταλήθηκαν για να δούμε και πόσα έπιασαν τόπο. Και επαναλαμβάνω: είμαι υπέρ των δικαστηρίων και των φυλακών. Όποιος κατασπατάλησε ή έφαγε χρήματα του ελληνικού λαού, έστω και δανεικά, να πάει φυλακή για πάντα.
    Ο Καραμανλής μας έβαλε στην ΕΟΚ ξυπόλητους. Αν δεν αναλάμβανε αμέσως μετά ο Α. Παπανδρέου και να παλέψει για τα ΜΟΠ (Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα) δεν θα είχαμε καμία τύχη στην Ευρώπη των 10. Και επειδή πολύς λόγος γίνεται για το ποιοι φταίνε για το σημερινό χάλι, φαίνεται ότι είσαι αλά καρτ «οπαδός» του Πάγκαλου (ρήση του Αντωνάκη). Χρησιμοποιείς το «όλοι μαζί τα φάγαμε τα λεφτά» για να στηρίξεις την επιχειρηματολογία σου. Ο Πάγκαλος είπε επίσης για το Σαμαρά ότι πέταξε την «αρλούμπα της 10ετίας», αλλά αυτό το άφησες ασχολίαστο.
    Στάθηκες λοιπόν και εσύ στη μ…κία που πέταξε για να «αποδείξεις» την «εγκληματική» πολιτική του Ανδρέα Παπανδρέου και του ΠΑΣΟΚ. Παραβλέπω το γεγονός ότι μιλάμε για άλλες εποχές και οι συγκρίσεις με το σήμερα είναι άστοχες για να σου πω τούτο: Ο Έλληνας, μέχρι που ήρθε το ΠΑΣΟΚ το ’81 ήταν της φάπας. Μπατίρης, ξυπόλητος, υποαπασχολούμενος, δεν του κολλούσαν ένσημα, έκανε μαύρη εργασία σε δουλειές του ποδαριού, ότι κέρδιζε ίσα που έφτανε (και αν) για να ζήσει. Δεν μιλάω καθόλου για διορισμό στο δημόσιο, χωρίς τον μπάρμπα από την Κορώνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αφού αρέσκεσαι στο να αναλύεις νούμερα, θες να ψάξεις να δεις πόσοι Έλληνες τότε είχαν δικό τους σπίτι; Πόσοι αυτοκίνητο; Πόσοι είχαν εξοχικό ή έκαναν κάθε χρόνο διακοπές; Ακούγονται όλα αυτά φτηνά και αστεία, για όσους δεν τα έζησαν ή θέλουν να μη τα θυμούνται. Σήμερα η ιδιοκατοίκηση στην Ελλάδα αγγίζει το 75%, το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη. Ανέβηκε λοιπόν το βιοτικό επίπεδο του Έλληνα, αλλά αυτό δεν τον κάνει συνυπεύθυνο με τα λαμόγια τους πολιτικούς στο σημερινό αδιέξοδο. Να ξέρεις πάντως ότι τη ρήση Πάγκαλου την ενστερνίζονται όλοι ανεξαιρέτως οι πολιτικοί, επειδή τους βολεύει. Όσο λοιπόν εμείς συμφωνούμε με αυτό, τους κάνουμε πολύ μεγάλη χάρη.
    Έργα δεν γίνονταν πάντα. Επί ακαταλληλότερου, το μόνο έργο που ξεκίνησε (νομίζω πως δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί) είναι στο Μαλλιακό, την εκλογική περιφέρεια Σουφλιά. Πολλά από τα ολυμπιακά ακίνητα με απόλυτη ευθύνη της προηγούμενης κυβέρνησης έμειναν αναξιοποίητα. Έμειναν να χορταριάζουν και σαπίζουν, όσα από αυτά δεν έγιναν στέκια τοξικομανών. Πάντως έχεις δίκιο που μου θύμισες τους εξοπλισμούς και την Ολυμπιάδα. Στο χθεσινό μου σχόλιο για το πως εκτινάχτηκε το δημόσιο χρέος ξέχασα να αναφέρω αυτές τις παραμέτρους. Θυμάμαι πάντως ότι ο Σημίτης είχε αναφερθεί στην Ολυμπιάδα, λίγο πριν εγκαταλείψει την εξουσία και είχε πει πως στοίχισε περί τα 6 δις. ευρώ. Ήρθε μετά η Πετραλιά (υφυπουργός Αθλητισμού νομίζω) να ανεβάσει το κόστος στα 8 δις. για να έρθει ο Αλογοκλέφτης να το πάει στα 10 δις. και επειδή στο δρόμο δεν τους έβγαιναν τα νούμερα το έφθασαν στα 12 δις. Εγώ αυτά θυμάμαι. Εσύ μιλάς για 20 δις. Ομολογώ ότι αυτό το νούμερο πρώτη φορά το ακούω και δεν ξέρω από πού απορρέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συντάξεις πράγματι μοιράστηκαν, σε μαϊμού αντιστασιακούς και μαϊμού ανάπηρους (αλήθεια, όλοι αυτοί ανήκουν σε έναν πολιτικό χώρο; Ψάξτο λίγο). Αυτό φίλε δεν έχει να κάνει με τις κυβερνήσεις. Έχει να κάνει με την απατεωνιά που μας χαρακτηρίζει ως έθνος. Βγήκε π.χ. ο νόμος για φθηνά αυτοκίνητα (με τις κόκκινες πινακίδες, τα γνωστά ΑΜΟ) χωρίς δασμούς, σε ευαίσθητα κοινωνικά ομάδες, (επαναπατρισθέντες, ναυτικούς, πολύτεκνους, ανάπηρους) έσπευσαν να πάρουν χιλιάδες από αυτούς Μερσεντές BMW και AUDI και την επόμενη μέρα τα πούλαγαν και έβγαζαν και από πάνω. Το κράτος φταίει σε αυτό ή η π..στιά μας;
    Ξεκόβεις το δανεισμό από τα αποτελέσματα του. Δεν θα αναφερθώ στο γεγονός που παρατηρείται παγκόσμια ότι η ανεργία ή η υποαπασχόληση εκτινάσσει την εγκληματικότητα, για ευνόητους λόγους, αλλά θα σου αναφέρω ότι μια σειρά από χώρες με πρώτη τις ΗΠΑ, αλλά και την Ιαπωνία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ιταλία, τη Γερμανία κ.α. έχουν πολλαπλασιάσει το χρέος τους στις τελευταίες δεκαετίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Οι αγρότες επιδοτήθηκαν. Πήραν νέα μηχανήματα και άλλαξαν καλλιέργειες. Με το καινούριο τρακτέρ τελείωναν το όργωμα σε μισή μέρα, όχι σε μία εβδομάδα με την τσάπα. Έβαλαν αυτόματα ποτίσματα και δεν χρειαζόταν να βρίσκονται νυχθημερόν στις καλλιέργειές τους. Όλα αυτά με τα άτοκα δάνεια της Αγροτικής, δηλαδή του κράτους. Φθάσαμε και στην εποχή της χωματερής, όπου άδειαζαν τις σοδειές τους και έπαιρναν και επιδότηση! Τώρα τι εκτίμησαν από όλα αυτά, φάνηκε στην πορεία, όταν επί Σημίτη άρχισε το στρίμωγμα, σταμάτησε η ιστορία της επιδότησης των …σκουπιδιών, άρχισαν να βγαίνουν στις εθνικές με τα τρακτέρ (μαζί με το Χατζηγάκη) και να απαιτούν αποζημιώσεις.
    Είπες «Με δανεικά δεν μπορείς να κάνεις κοινωνική πολιτική». Απόλυτα σωστό! Έχεις λοιπόν να επιλέξεις αν θα διατηρήσεις δωρεάν την υγεία, την παιδεία, να δώσεις κίνητρα στις οικογένειες για να γεννηθούν παιδιά, ή, να τα καταργήσεις όλα και να αρχίσεις να μαζεύεις φόρους από παντού. Δυσκολεύομαι να διαλέξω ποια είναι η ορθή πολιτική για μια κυβέρνηση. Πολλοί με τους οποίους συνομιλώ μου λένε «πρέπει να δώσει το κράτος κι άλλα επιδόματα στους πολύτεκνους, να κάνει πολύτεκνους και τους τρίτεκνους, να ανεβάσει τις συντάξεις, να χορηγούνται όλα τα φάρμακα δωρεάν…». Όταν τους λέω ότι «για να γίνουν αυτά πρέπει να αυξηθούν οι φόροι σου», κάνουν ένα βήμα πίσω και αλλάζουν κουβέντα. Στις θεωρίες ήμαστε όλοι μανούλες. Φανταζόμαστε ένα κράτος σαν βαρέλι δίχως πάτο, σαν αγελάδα που θα την αρμέγουμε και πεθαμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Είπες «Πριν τη διακυβέρνηση Καραμανλή, η ελληνική οικονομία δεν ήταν ανθηρή». Αυτό δεν το έγραψα ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ. Αν το εντοπίσεις σε προκαλώ να μου το υποδείξεις. Αναμφισβήτητα πάντως δεν βρισκόταν στο σημερινό χάλι, ή το αμφισβητείς κι αυτό; Αν θες μπορείς να διαβάσεις στο διαδίκτυο για «τα επτά καθάρματα της κρίσης», άρθρο του γαλλικού περιοδικού Marianne, το οποίο δεν εκδίδω ούτε εγώ, ούτε το ΠΑΣΟΚ. Το δημόσιο χρέος (επανέρχομαι για πολλοστή φορά) διπλασιάστηκε μέσα σε 5,5 χρόνια. Δεν πρόκειται να σε πείσω, αλλά τα νούμερα δεν είναι δικά μου. Αν στηρίζεις την επιχειρηματολογία σου στα «στοιχεία» που δίνει η ΝΔ, θυμήσου μόνο πόση αξιοπιστία είχαν τα στοιχεία που έδινε στη Eurostat και θα καταλάβεις.
    Είπες «υποδηλώνει άνθρωπο που δεν ήταν διατεθειμένος να έρθει σε ρήξη με καταστάσεις, πρακτικές και πρόσωπα». Όχι φίλτατε, τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Όταν κάποιος μου πιπιλίζει καθημερινά το μυαλό με τα σκάνδαλα του ΠΑΣΟΚ, οφείλει όταν αναλάβει την εξουσία να ξεκαθαρίσει τις υποθέσεις. Ή δεν υπάρχει έγκλημα, ή υπάρχει και το συγκαλύπτεις (υπόθαλψη εγκληματία δηλαδή). Είχαν πει προεκλογικά ότι η ΝΔ θα φέρει ενώπιον της δικαιοσύνης 14 σκάνδαλα. Ναι, τα είχαν καταμετρήσει. Θυμάσαι κάποιο από αυτά να έφθασε, όχι στο ακροατήριο, έστω και εξεταστική να έγινε;
    Είπες «Αν υπάρχει συνενοχή όπως λες, αυτό δεν το ξέρω. Όσοι το ισχυρίζονται όμως θα πρέπει να τα αποδείξουν». Να αποδείξω εγώ λοιπόν τη συνενοχή; Αυτοί που εμπιστεύτηκες και συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι, δεν θα πρέπει να αποδείξουν τους ισχυρισμούς τους; Συγγνώμη κιόλας, αλλά αυτό εγώ το λέω κοροϊδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Όσον αφορά την ανάλυση σου για το που οφείλεται το χρέος της περιόδου 2004-2009, περιμένω το πόρισμα της εξεταστικής για την οικονομία. Αν αυτά που ισχυρίζεσαι αληθεύουν (λέμε τώρα) εγώ θα σου ζητήσω συγγνώμη. Μια απορία μόνο να εκφράσω: αφού το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων πήγε σε αποπληρωμές προηγούμενων χρεών, τότε γιατί το χρέος δεν μειώθηκε; Και αν είναι έτσι τα πράγματα, δηλαδή το δημόσιο χρέος ανέβηκε γιατί πλήρωσαν τους δυσβάστακτους τόκους προηγουμένων ετών, τότε γιατί αυτό να μην συνέβαινε και επί διακυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ; Υπάρχει απάντηση;
    Ο Καραμανλής προεκλογικά είχε δεσμευτεί για την αποκατάσταση των 250.000 συμβασιούχων που «το ΠΑΣΟΚ τους κρατάει ομήρους». Τελικά μονιμοποίησε μόνο τις 30.000 από αυτούς (τα κριτήρια της επιλογής μάντεψε ποια ήταν) και οι υπόλοιποι βγήκαν στο δρόμο. Έτσι το ΠΑΣΟΚ δεν τους κρατούσε πια ομήρους και μπορούν ανενόχλητα να λατρεύουν τον Καραμανλή.
    Η γέφυρα Ρίου Αντιρρίου δεν γνωρίζω πόσο κόστισε. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι τελείωσε μέσα στα χρονοδιαγράμματα (και κάποιους μήνες νωρίτερα από αυτά), χωρίς καθυστερήσεις και αποτελεί το μοναδικό στο είδος του έργο στον κόσμο (η μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιωτή γέφυρα). Η κοινοπραξία συνάντησε πολλά προβλήματα, όπως μεγάλο βάθος, σαθρότητα βυθού, ισχυρότατοι άνεμοι, περιοχή υψηλότατης σεισμικότητας κ.α. Συνεπώς για να μιλήσουμε για το κόστος, πρέπει να γίνουν συγκρίσεις με άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, που μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν πουθενά.
    Ευχαριστώ για την κουβέντα. Πάντα πίστευα ότι μπορούν δυο άνθρωποι να συνομιλούν με ευπρέπεια και ας διαφωνούν. Πιστεύω πάντως ότι η συζήτηση βοήθησε και τους δύο.
    Υ.Γ. Ευχαριστώ πολύ και τον Στέφανο για την φιλοξενία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. @Πέτρος Κ.

    Συμφωνώ με τα περισσότερα απ'αυτά που αναφέρεις με μια - κυρίως - ένσταση. Αν έχω καταλάβει καλά απ΄τα γραφόμενα σου διαφωνείς με τον Πάγκαλο στο "όλοι μαζί τα φάγαμε", παράλληλα όμως δίνεις κάποια παραδείγματα που επιβεβαιώνουν αυτή τη φράση. Οι κομπίνες με τα αυτοκίνητα, οι μαϊμού αναπηρικές κ.α συντάξεις, οι μαϊμού επιδοτήσεις στους αγρότες κ οι πάσης φύσεως κομπίνες στην αγροτική κ βιομηχανική παραγωγή,κατά τη γνώμη μου, επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα του Πάγκαλου. Διεφθαρμένοι δεν έιναι μόνο οι πολιτικοί που διόριζαν , έδιναν συντάξεις ή έκαναν τα στραβά μάτια στις διάφορες κομπίνες των ψηφοφόρων , είναι κ οι ίδιοι οι πολίτες που για να ψηφίσουν έναν πολιτικό ζητούσαν όλα τα παραπάνω. Στη διαφθορά , όπως κ στο τανγκό, χρειάζονται δύο. Αυτό ,βέβαια, δεν σημαίνει ότι όλοι οι πολίτες ψηφίζουν με βάση το στενό ατομικό τους συμφέρον, δυστυχώς όμως είναι η πλειοψηφία. Γι' αυτό άλλωστε έχουμε κ το αντίστοιχο πολιτικό προσωπικό.

    Καλή σου μέρα
    ΣΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Φίλε ΣΧ. Διαφωνώ με τον Πάγκαλο στις «ευφάνταστες» διαπιστώσεις με διαφορά φάσης 30 ετών. Ο Πάγκαλος ουσιαστικά παραδέχεται τη λαδιά, τώρα που δεν έχει ανάγκη κανέναν. Είναι και προσωπικά ο ίδιος χωμένος μέσα στα σκ@τά και ζητάει στήριξη. Έκανε κι αυτός χρήση της επαίσχυντης διάταξης και διόρισε στη Βουλή την κόρη του, όπως και πάρα πολλοί άλλοι και τώρα που δεν έχει άλλο παιδί να διορίσει παριστάνει τον «υπεράνω». Όχι φίλε μου. Θα τον παραδεχόμουν εάν με τις «διαπιστώσεις» υπέβαλλε ταυτόχρονα και την παραίτηση του από την κυβέρνηση και το βουλευτικό του αξίωμα. Όταν συμμετέχεις στο έγκλημα, δεν αρκεί μόνο να καταδίδεις τους συνεργάτες σου και να κρατάς τη δική σου λεία. Ο Πάγκαλος αυτό έκανε!
    Επειδή λοιπόν εγώ δεν χρωστάω σε κανέναν κερατά, δεν έτρεξα πίσω από κανέναν αλήτη, δεν κούνησα ποτέ μου σημαιάκια και δεν μ’ έχει γραμμένο στα κατάστιχά του κανένα κόμμα, μπορώ να μιλήσω περισσότερο αντικειμενικά και να εκφέρω την άποψή μου. Ο Πάγκαλος δεν έχει αυτό το δικαίωμα. Φρόντισε ο ίδιος να μην το έχει.
    Και κάτι τελευταίο. Ακόμη κι αν παραδεχτούμε την αρλούμπα Πάγκαλου, αυτό τους αθωώνει; Μήπως συμμετείχαμε όλοι στο πάρτυ, όπως οι πολιτικοί; Μήπως τα λεφτά που φαγώθηκαν σε μίζες τα μοιραστήκαμε όλοι; Όχι φίλε. Τα καθάρματα όλων των κομμάτων τα έφαγαν και τώρα ψάχνουν για συνενόχους. Μην αποδέχεστε λοιπόν αυτή τη σαχλαμάρα, γιατί έτσι μοιράζεστε το άδικο.
    Εμένα πάντως μου κάνει εντύπωση που όλο αυτό τον καιρό δεν τοποθετήθηκε κανένας πολιτικός επί του θέματος. Γιατί άραγε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή